Een jongen met 350 tanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleksie - WaarBenJij.nu Een jongen met 350 tanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleksie - WaarBenJij.nu

Een jongen met 350 tanden

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik zat eens zo op internet te loeren.. klikte ergens op, dacht huh oeps... Ging eens lezen kwam er een filmpje van een 17-jarige jongen uit India die letterlijk met een mond vol tanden stond. Daarna ging ik het artikel lezen..

Het bleek dus dat er niet echt duidelijkheid was over hoeveel tanden het er in totaal waren maar in ieder geval erg veel. Sommige waren piep klein en sommige gewoon normaal. Zo zijn er doormiddel van een operatie 232 tanden bij de 17-jarige Indiase jongen verwijderd.

Hoe de Indiase jongen aan de kwaal komt? Waarschijnlijk heeft hij als klein kind last gehad van misvormingen aan de tandkiemen. Dit komt vaker voor, maar de symptomen van de jongen zijn wel heel uitzonderlijk.

Wilt je het filmpje ook bekijken? Kijk dat op :
https://www.youtube.com/watch?v=tX-6MGiY1hY

Ik zal ook nog even een foto plaatsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 2324

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: