Een jongen met 350 tanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleksie - WaarBenJij.nu Een jongen met 350 tanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aleksie - WaarBenJij.nu

Een jongen met 350 tanden

15 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik zat eens zo op internet te loeren.. klikte ergens op, dacht huh oeps... Ging eens lezen kwam er een filmpje van een 17-jarige jongen uit India die letterlijk met een mond vol tanden stond. Daarna ging ik het artikel lezen..

Het bleek dus dat er niet echt duidelijkheid was over hoeveel tanden het er in totaal waren maar in ieder geval erg veel. Sommige waren piep klein en sommige gewoon normaal. Zo zijn er doormiddel van een operatie 232 tanden bij de 17-jarige Indiase jongen verwijderd.

Hoe de Indiase jongen aan de kwaal komt? Waarschijnlijk heeft hij als klein kind last gehad van misvormingen aan de tandkiemen. Dit komt vaker voor, maar de symptomen van de jongen zijn wel heel uitzonderlijk.

Wilt je het filmpje ook bekijken? Kijk dat op :

Ik zal ook nog even een foto plaatsen.